• Srpski jezik
Postavite nam pitanje:
Posetite nas: Sremskih Boraca 2E, Beograd, Zemun - Srbija

Smeštaj i boravak na klinici Dr Vorobjev

Specijalna bolnica za lečenje bolesti zavisnosti Dr Vorobjev je osmišljena tako da svojim pacijentima tokom procesa lečenja, pruži sav potreban komfor i udobnost. Pacijenti su smešteni u dvokrevetnim ili trokrevetnim sobama koje su opremljene udobnim krevetima, noćnim ormarićima i garderoberima.

smestaj za pacijente dr vorobjev
bolnica za lcenje zavisnosti dr vorobjev

Ishrana na klinici Dr Vorobjev je raznovrsna i prilagođena individualnim potrebama pacijenata, tako da se uzimaju u obzir želje pacijenata, medicinske dijete, ishrana u vezi sa religioznim shvatanjima i vegetarijanski obroci. Tokom lečenja na klinici pacijenti dobijaju doručak, ručak, večeru, voće i sokove ili čaj. Klinika u svom sklopu poseduje i kuhinju, pa se u svakom momentu mogu pripremiti sveži oborci.

Pacijenti koji na kliniku Dr Vorobjev dolaze iz drugih gradova u Srbiji ili drugih zemalja obezbeđen je doček na aerodromu, autobuskoj ili železničkoj stanici i besplatan transfer do naše klinike.
Kada je našim pacijentima iz inostranstva potrebna viza za ulazak u Srbiju, klinika je spremna da pruži sve potrebne informacije.

teretana dr vorobjev klinika
bilijar rekreacija klinika dr vorobjev

U sklopu klinike postoji teretana koja je opremljena spravama i rekvizitima gde pacijenti mogu da vežbaju samostalno ali i u pratnji našeg fizioterapeuta. Održavanje fizičke kondicije i posvećivanje sportu je izuzetno važnan aspekt kao proces rehabilitacije posle procedura i tretmana.

Takođe na našoj klinici za lečenje bolesti zavisnosti imamo prostoriju gde se pacijenti mogu odmarati, družiti, gledati filmove, igrati bilijar ili društvene igre. Socijalizacija je takođe još jedan bitan faktor u procesu izlečenja.

lečenje bolesti zavisnosti dr vorobjev
dr vorobjev vizita

Klinika Dr Vorobjev pruža pacijentima 24-časovnu medicinsku pomoć, jer se pored njih u svakom momentu nalaze svetski priznati lekari specijalisti i medicinske sestre sa dugogodišnjim iskustvom. U okviru specijalne bolnice Dr Vorobjev rade lekari stručnjaci za bolesti zavisnosti, specijalisti za intenzivnu terapiju, neurolozi, psihoterapeuti, psiholozi i specijalni pedagozi.

Osnovne procedure i infuzije sprovode se u jutarnjim satima. Popodne je predviđena grupna ili individualna terapija, edukacija, rad s psihologom i specijalnim pedagogom. Pacijente tokom lečenja mogu posećivati članovi uže porodice. Posete se organizuju u dogovoru sa osobljem klinike.

Za bezbednost pacijenata i osoblja zaduženo je obezbeđenje klinike i agencija za obezbeđenje.

smestaj dr vorobjev klinika

Poslednje sa bloga

Bolesti koje izaziva upotreba heroina

Bolesti koje izaziva upotreba heroina mogu biti fatalne, što potvrđuju i statistički podaci. Naime, znaci heroinske zavisnosti se sreću kod