Postavite nam pitanje:
Posetite nas: Sremskih Boraca 2E, Beograd, Zemun - Srbija

22/12/2020

Psihodijagnostika

Za procenu psihičkog stanja pacijenta standarni dijagnostički pregled podrazumeva psihodijagnostiku. Psihodijagnostika podrazumeva:

• Psihološke testove koji utvrđuju nivo zavisnosti
  • Procenjuju u kojoj meri su izražene posledice konzumiranja opijata po mentalno zdravlje
  • Utvrđuju da li postoje znaci psihičkih poremećaja
  • Da li je prisutna depresija
  • Koliki je stepen motivacije za izlečenjem
  • Samokritičnost i očuvanje voljnih mehanizama
Dijagnostika - klinika Dr Vorobjev

Šta je to psihodijagnostika?

Psihodijagnostika predstavlja primenu dijagnostike na polju kliničke psihologije i pruža opis ličnosti i praktične implikacije za tretmane i procedure. Ona podrazumeva korišćenje dijagnostičkog intervjua i baterije psiholoških testova uz pomoć kojih se procenjuju osnovne crte ličnosti i utvrđuje postojanje eventulanih psiholoških poremećaja naših pacijenata.

Psihodijagnostika se takođe koristi i kada psihijatar želi da bude siguran u određivanju farmakoterapije i pruža nam sveobuhvatnu analizu ličnosti, što je veoma važno u procesu lečenja od bolesti zavisnosti.

Osnovna psihodijagnostička baterija najčešće podrazumeva test ličnosti, test intelektualnih sposobnosti kao i specifičnosti na osnovu kojih se procenjuje trenutno psihičko stanje pacijenta.

Klinika Dr Vorobjev - Dijagnostika

Poslednje sa našeg bloga

Apstinencijalna Kriza i Detoksikacija od Oksikodona

Mogući neželjeni efekti oksikodonaSimptomi apstinencijalne krize od oksikodonaKoliko traje apstinencijalna kriza od oksikodona?Šta je detoksikacija od oksikodona i kako se