• Srpski jezik
Postavite nam pitanje: info@drvorobjev.com
Posetite nas: Sremskih Boraca 2E, Beograd, Zemun - Srbija

Dijagnostika

Dijagnostika spada u postupke putem kojih se utvrđuju stepen zavisnosti i fizičkih i psihičkih posledica. Zatim se vrši klasifikovanje u određenu dijagnostičku kategoriju. Postoje simptomi i znaci bolesti. Dok su simptomi subjektivne tegobe, znaci su ono što je objektivno primetno. Dijagnostika je jako važna jer je suština dijagnoze procena celokupnog psihofizičkog stanja pacijenta.

dijagnostika dr vorobjev

Zašto je dijagnostika važna?

Pre svega, za postavljanje pravilne dijagnoze. Dijagnostika je prva i veoma važna faza lečenja. Njena suština je da se proceni psihičko i fizičko stanje pacijenta. Za procenu fizičkog stanja pacijenta standardni dijagnostički pregled podrazumeva:

• test urina
  • testove na hepatitis B i C
  • test na HIV infekciju
  • opštu analizu krvi
  • biohemisjko ipitivanje krvi
  • pregled kod lekara interniste (po potrebi).

Ukoliko se u procesu dijagnostike otkriju ozbiljna odstupanja u laboratorijskim nalazima i faktori rizika, rezultate razmatra tim lekara kako bi se napravila individualna strategija i plan lečenja.

U slučaju da se dijagnostikom otkriju ozbiljnija odstupanja u testovima, prisustvo faktora rizika ili pacijent ima hronične propratne bolesti, po potrebi se organizuju dodatna ispitivanja i propisuje terapija za propratne bolesti.

U zavisnosti od problema, može se uraditi MRT, EEG, ultrazvuk, snimanje rentgenom, endoskopski pregledi, analize koncentracije medikamenata i narkotika, pregledi kardiologa, neurologa, endokrinologa, infektologa i drugih specijalista. Sve dodatne analize tokom dijagnostike koje je potrebno uraditi spadaju u dodatne usluge.

laboratorija dijagnostika lečenje bolesti zavisnosti dr vorobjev

Dijagnostika na klinici Dr Vorobjev

Na našoj klinici Dr Vorobjev nudimo preciznu dijagnostiku a plan lečenja prilagođavamo svakom pacijentu jer se tako maksimizuje efikasnost lečenja. Naš stručni tim sačinjen od lekara i psihologa pružiće vam stručnu pomoć i olakšati vam da se izborite sa bolestima zavisnosti i psihičkim poremećajima.

Poslednje sa našeg bloga

Lečenje zavisnosti od kocke

Lečenje zavisnosti od kocke na klinici Dr Vorobjev je najbolje rešenje za vaš problem. Moderno društvo donelo je veliki razvoj

Lečenje psihičke zavisnosti