• Srpski jezik
Postavite nam pitanje: info@drvorobjev.com
Posetite nas: Sremskih Boraca 2E, Beograd, Zemun - Srbija

Panični napadi

Panični napadi su naleti intenzivnog straha, strepnje i nelagodnosti najčešće opisani kao osećaj da će se nešto užasno dogoditi.

Panični napadi traju do pola sata ali ljudi imaju subjektivni doživljaj da traju mnogo duže, da se nikada neće završiti ili da će se katastrofalno završiti.

Najčešći simptomi koji ukazuju na panični napad:

• Nedostatak vazduha
  • Lupanje i „preskakanje srca“
  • Vrtoglavica
  • Nesvestica
  • Trnjenje
  • Preznojavanje
  • Mučnina
  • Podrhtavanje
  • Napetost
  • Zamućen vid
  • Depersonalizacija
Panični napadi, simptomi i lečenje na klinici - Dr Vorobjev

Zašto dolazi do napada panike?

Iako ljudi obično ne umeju drugima a ni sebi da objasne zašto se desio panični napad, detaljnije psihološko ispitivanje pokazuje da uvek postoji neki povod. Tipični okidači su povećan stres, fizička i mentalna iscrpljenost, bolest, konflikti kod kuće ili na poslu, konstantni pritisci i napori kojima je osoba izložena a ne zna kako da se izbori s njima.

Panični napadi retko se dešavaju kada su ljudi zadovoljni, sigurni i opušteni.

Neki ljudi su osetljiviji i skloniji paničnom reagovanju, zato je potrebno je da se poklopi naša predispozicija ka panici i splet okolnosti da bi došlo do napada panike.

Panični napadi se najčešće dešavaju u 20-im godinama, što ima smisla, jer je to doba života kada ljudi prave planove, postavljaju ciljeve i imaju velika očekivanja koja ne odgovaraju uvek njihovim kapacitetima i količinom podrške koju imaju od strane drugih ljudi.

Kada je reč o paničnim napadima, mora se isključiti svako somatsko oboljenje i sa sigurnošću se utvrditi da ne postoji organski uzrok paničnog napada. Ukoliko postoji, prednost se daje tretiranju tog oboljenja.

Činjenica je da panični napadi jako ometaju kvalitet života i sprečavaju ljude da vode jedan normalan život.

Lečenje paničnih napada kod nas

Kada čovek prvi put doživi napad panike, obično odlazi na pregled kod lekara. Taj pregled uglavnom uključuje EKG pregled koji pokazuje da je sa srcem sve u redu. Lekar zatim obično upućuje na psihologa.

U našoj bolnici rade vrhunski stručnjaci koji će vam pomoći da se izborite sa napadima panike. Medikamenti mogu da pomognu da se ublaže simptomi paničnih napada ali nisu dovoljni. Jedino psihoterapija, terapija izlaganja, promena načina života i sticanje novih znanja i veština mogu doneti željene rezultate.

Ključni faktori od kojih zavisi uspeh lečenja su stpljenje, volja i želja pacijenta da se izleči a naši stručnjaci biće tu da pruže svu neophodnu podršku kako bi pacijent uspešno prevazišao panične napade i ponovo živeo opušteno.

Dr Vorobjev - Panični napadi, simptomi i lečenje na klinici

Poslednje sa našeg bloga

Lečenje zavisnosti od kocke

Lečenje zavisnosti od kocke na klinici Dr Vorobjev je najbolje rešenje za vaš problem. Moderno društvo donelo je veliki razvoj