• Srpski jezik
Postavite nam pitanje: info@drvorobjev.com
Posetite nas: Sremskih Boraca 2E, Beograd, Zemun - Srbija

Ultra rapidna detoksikacija

Ultra rapidna detoksikacija opioida (UROD) veoma je moderna i jako efikasna metoda detoksikacije od droge.

Ultra rapidna detoksikacija je sve popularniji metod detoksikacije zbog svojih prednosti u odnosu na tradicionalni metod. Samostalno “skidanje” sa droge veoma je bolan i opasan proces zato se taj tretman mora odraditi stacionarno kako bi pacijent bio pod stalnim nadzorom lekara.

UROD se pokazao kao izuzetno efikasna metoda koja ima za cilj da ubrza proces čišćenja organizma i istovremeno smanji ili skrati intezitet neprijatnih simptoma apstinencijalne krize. Sprovodi se kada se dijagnostikom utvrdi da ne postoje kontraidikacije za ovu vrstu detoksikacije.

Tokom Ultra rapidne detoksikacije pacijent se nalazi pod anestezijom 6 do 8 sati tokom dana, postepeno mu se uvode antagonisti opijata, obično Nalokson ili Naltrekson i na taj način se receptori oslobađaju opijata.

Ultra rapidna detoksikacija - odvikavanje bolesti zavisnosti - Dr Vorobjev

Prednosti Ultra rapidne detoksikacije

Suština ultra rapidne detoksikacije je da najveći deo simptoma apstinencijalne krize pacijent prevaziđe u snu, kada ne oseća nikakve bolove. Kada se pacijent probudi posle anestezije najjači deo krize je već prošao.

Čak i ako nakon buđenja ostanu minimalni simptomi krize, njihov intezitet je značajno smanjen i lako se mogu otkloniti tradicionalnim neopijatskim analgeticima. Tokom procesa detoksikacije najčešće je potrebno da pacijent prođe dve ili tri ovakve procedure.

Samostalno odvikavanje od opijata je jako opasno

Pokušaji samostalnog ostavljanja opijata, bez medicinske pomoći, izazivaju teške fizičke i psihičke promene.

Javljaju se mučnina, proliv, curenje iz nosa, vodene oči, obilno znojenje, trzanje mišića i drugi neugodni simptomi.  Visoka telesna temperatura, ubrzano disanje i povišen pritisak čine proces detoksikacije nepodnošljivim.

Pacijenti su 24h pod nadzorom tokom ultra rapidne detoksikacije

Brojni zavisnici ne prestaju da koriste opijate jer se plaše apstinencijalne krize, ali uz pomoć ultra rapidne detoksikacije ona se veoma dobro i bezbolno podnosi.

Zbog svega ovoga jasno je da je ultra rapidna detoksikacija najbolja opcija za sve dugogodišnje zavisnike od metadona, morfijum sulfata, oksikontina i substitola. Vreme trajanja fizičkih simptoma apstinencijalne krize je 3 do 4 nedelje, a to je veoma dugo. Ultra rapidna detoksikacija je toliko uspešna jer predstavlja brz i bezbolan način da se izbegnu teški fizički i psihički simptomi apstinencijalne krize kroz koje bi se inače moralo proći.

Dr Vorobjev - bolnica za odvikavanje bolesti zavisnosti - Ultra rapidna detoksikacija

Poslednje sa našeg bloga

Lečenje zavisnosti od kocke

Lečenje zavisnosti od kocke na klinici Dr Vorobjev je najbolje rešenje za vaš problem. Moderno društvo donelo je veliki razvoj