• Srpski jezik
Postavite nam pitanje:
Posetite nas: Sremskih Boraca 2E, Beograd, Zemun - Srbija

Insomnija

Insomnija ili nesanica je simptom koji većina ljudi ima u iskustvu, makar u nekim periodima života. Međutim, ukoliko potraje, jako negativno utiče na zdravlje, oduzima vreme, smanjuje radnu produktivnost a ponekad dovodi i do nesreća u radu.

Insomnija se manifestuje kao nemogućnost spavanja ili nekvalitetan san. Javljaju se teškoće uspavljivanja ili buđenja ranom zorom.

Preko 50% odraslih ljudi imalo je simptome nesanice makar u trajanju od jedne nedelje.

Insomnija, simptomi i lečenje na klinici - Dr Vorobjev

Tipovi insomnije

Postoji hronična i akutna insomnija.

Akutna (kratkotrajna) insomnija nastaje zbog nekih stresnih životnih okolnosti. Stres utiče na organizam i često izaziva probleme sa spavanjem.

Hronična insomnija traje više od mesec dana a javlja se kao posledica psihičkih problema ili konzumiranja droga i lekova. Ovaj tip nesanice je teži za lečenje i male su šanse da će proći spontano.

Insomnija može biti okidač za depresiju ili posledica depresije, jer nedostatak sna veoma utiče na promene raspoloženja.

Neke od posledica insomnije su:

• Stalna pospanost u toku dana
  • Neraspoloženost
  • Depresivno raspoloženje
  • Razdražljivost
  • Slaba koncentracija
  • Nemogućnost rešavanja problema
  • Nemogućnost donošenja odluka
  • Sklonost povredama i nezgodama
  • Pad imuniteta.

Hronična insomnija zahteva ozbiljniji i dugotrajniji tretman u odnosu na akutni tip.

Dr Vorobjev - Insomnija, simptomi i lečenje na klinici

Insomnija i zavisnost od hipnotika

Mnogi ljudi uzimaju lekove na svoju ruku kako bi se naspavali, obično hipnotike, i često dolazi do njihove zloupotrebe.

Hipnotici spadaju u lekove koji se koriste za lečenje nesanice ali takođe izazivaju fizičku i psihičku zavisnost. Uglavnom se koriste valijum, librijum ili bensedin.

Valijum je droga koja izaziva jaku zavisnost, do koje dolazi sasvim slučajno. Kontinuirana upotreba Valijuma tokom dužeg vremenskog perioda dovodi do toga da telo postaje imuno i potrebne su sve veće doze da bi se proizveli početni efekti.

U našoj bolnici lečimo sve vrste zavisnosti kao i psihičke probleme. Između ostalog, nudimo našim pacijentima bezbolnu detoksikaciju i lečenje zavisnosti prouzrokovane hipnoticima

Tretman insomnije u specijalnoj bolnici Dr Vorobjev

U našoj bolnici za lečenje zavisnosti sprovodimo efikasan tretman u lečenju insomnije i otklanjamo njene posledice. Uz pomoć naših stručnjaka ponovo ćete imati dobar i kvalitetan san i buditi se odmorni i naspavani.

Naša bolnica je klinički i rehabilitacioni centar, opremljena najsavremenijim medicinskim aparatima a u njoj rade svetski priznati stručnjaci koji imaju višegodišnje iskustvo u lečenju bolesti zavisnosti i psihičkih problema.

Poslednje sa našeg bloga

Bolesti koje izaziva upotreba heroina

Bolesti koje izaziva upotreba heroina mogu biti fatalne, što potvrđuju i statistički podaci. Naime, znaci heroinske zavisnosti se sreću kod

Znaci heroinske zavisnosti

Znaci heroinske zavisnosti poznati su više od 100 godina. Heroin je jedna od najjačih supstanci koja je ikada otkrivena. Iako

Koliko je opasno samostalno skidanje sa droge?

Droga menja život pojedinca iz korena, uništavajući sve nade, želje i planove pred sobom. Nažalost, iako pojedinac koji uzima narkotike