Klinika Dr Vorobjev - Mesto Vašeg novog početka

Klinika Dr Vorobjev pruža efikasan način za rehabilitaciju od bolesti zavisnosti kao što su droga, alkoholizam i kockanje. Koristeći inovativne, svetski priznate metode, klinika Dr Vorobjev pomaže ljudima da se izbore sa bolestima zavisnosti i vrate se normalnom životu.

klinika za lečenje bolesti zavisnosti dr Vorobjev

Klinika Dr Vorobjev je nastala sa ciljem da se pomogne ljudima iz svih krajeva sveta, koji imaju problem sa zavisnošću. Naše metode lečenja pokazale su se kao veoma delotvorne i dale su izuzetne i dugoročne rezultate. Već više od 20 godina, Dr Vorobjev pomaže svima koji nam se obrate za pomoć i shvate da imaju problem sa zloupotrebom narkotika.

Naš uspeh se meri sve većim brojem uspešno izlečenih pacijenata koji su „povratili živote u svoje ruke“, kao i svetskim priznanjem koje nam je uručeno u New Yorku 2018. godine. Naša klinika je osmišljena tako da svakom pacijentu pruži maksimalnu podršku i stručnu pomoć tokom procesa lečenja.

Šta Vam pruža klinika Dr Vorobjev

Narkotici, alkohol i kocka dovode do toga da čovek veoma lako izgubi kontrolu nad sopstvenim životom. Karakteristično je da veliki broj zavisnika nema „kočnicu“ i ne može da odoli iskušenjima koja mu zavisnost, sama po sebi nameće. Klinika Dr Vorobjev je nastala sa ciljem da inovativnim metodama, koje primenjujemo, pomognemo svima koji su upali u „začarani krug“, koji zavisnost stvara. Naše metode su bezbolne i sigurne, sa velikim procentom uspešnosti i punom podrškom nakon završetka lečenja.

detoksikacija narkomanija lecenje

Klinika Dr Vorobjev – Vaš korak ka ozdravljenju

Klinika Dr Vorobjev je smeštena u mirnom delu Zemuna na samo 15 minuta od centra Beograda. Blizina autoputa Beograd-Zagreb i Beograd-Novi Sad kao i aerorodroma Nikola Tesla, pomažu da do nas stignete jednostavno i brzo.

zgrada klinike doktora Vorobjova