• Srpski jezik
Postavite nam pitanje: info@drvorobjev.com
Posetite nas: Sremskih Boraca 2E, Beograd, Zemun - Srbija

Psihoterapijski rad na klinici Dr Vorobjev

Psihoterapijski rad je veoma značajan u procesu lečenja bolesti zavisnosti jer sa njim psihoterapeuti, psihijatri i psiholozi koriste posebne metode kako bi eliminisali stare navike zavisnika i stare šablone ponašanja. Psihoterapijski rad priprema pacijenta za nove načine funkcionisanja  koji su usmereni protiv zavisnosti i zavisničkih mehanizama i pomoću kojih se kreiraju novi životni ciljevi.

Psihoterapijski rad sastoji se od:

INDIVIDUALNE PSIHOTERAPIJE – Individualne psihoterapija podrazumeva individualni rad psihoterapeuta sa pacijentom, radi pružanja psihološke pomoći i podrške tokom lečenja. Rad se uglavnom bazira na sledećim temama: pojam i razumevanje bolesti zavisnosti, faktori razvoja bolesti zavisnosti kao i same zablude koje postoje, unutrašnji i spoljašnji okidači, fizičke, psihičke, profesionalne i socijalne posledice koje bolest ostavlja, karakteristike zavisničkog ponašanja kao i pravila ponašanja u apstinenciji i resociajlizaciji.

GRUPNA PSIHOTERAPIJA  – Ove terapija se sprovodi po potrebi i podrazumeva rad psihoterapeuta sa grupom pacijenata. Psihoterapeutski rad omogućava svima da izraze svoje mišljenje na zadatu temu, da podele svoje iskustvo sa drugima, da posmatraju sami sebe očima drugih ljudi, da shvate da nisu sami sa svojim problemom i da njihov problem nije ne rešiv.

PSIHO EDUKACIJE – Psiho edukacija je veoma bitna u procesu lečenja od bolesti zavisnosti jer se njome pružaju pacijentu informacije o njegovoj bolesti, sve radi poboljšanja motivacije i povećanja kritičnosti.

PORODIČNA PSIHOTERAPIJA  – Zavisnost je bolest cele porodice a ne pojedinca, zato je na klinici Dr Vorobjev akcenat na radu sa porodicom tj. saradnicima u lečenju. Porodična psihoterapija podrazumeva metodu psihološke pomoći tokom koje psihoterapeut radi sa celom porodicom ili sa nekoliko njenih članova. Porodica se smatra kao jedinstven socijalni sistem koji funkcioniše prema svojim posebnim zakonima. Upravo zato porodična psihoterapija predstavlja poseban oblik psihološkog konsultovanja koji je orijentisan na rešavanje problema u međusobnim porodičnim odnosima, otklanjanje konflikta između supružnika, postizanja harmonije, itd..

Suzavisnost - bolnica za lečenje bolesti zavisnosti - Dr Vorobjev

Poslednje sa našeg bloga

Regenerativne metode