Postavite nam pitanje:
Posetite nas: Sremskih Boraca 2E, Beograd, Zemun - Srbija

08/02/2021

Heroin je opioid, opasni narkotik koji izaziva snažnu zavisnost i koji vremenom dovodi do potpunog propadanja tela. Ljudi koji su zloupotrebljavali heroin kazu da je teško ili gotovo nemoguće prestati zbog jakih simptoma apstinencijalne krize koja se manifestuje se kroz mnoštvo neželjenih efekata kao što su mučnina, bol u mišićima, drhtanje, anksioznost, depresija.

Jedini način da se bezbedno izbegnu svi ovi simptomi je uklanjanje svih tragova ove supstance iz tela pomoću medicinske detoksikacije od heroina. Danas ćemo detaljno objasniti ovaj postupak, koliko traje i zašto predstavlja vitalni deo lečenja od zavisnosti od heroina.

Šta je heroin i zašto izaziva zavisnost

Heroin je psihoaktivna supstanca koja snažno deluje na centralni nervni sistem. Nakon unosa heroina, telo prolazi kroz mnoge promene, uključujući smanjeni puls, disanje i krvni pritisak, kao i pad telesne temperature.

Osećaj intoksikacije se javlja dok se heroin vezuje za opioidne receptore u mozgu. Usled naleta hemikalija koje dolaze u mozak, pojedinci osećaju zadovoljstvo opisano kao iznenadni talas opuštanja koji se uglavnom oseća u udovima ali i u celom telu. Vremenom, nervni sistem razvija zavisnost od ovih senzacija i osoba postaje nesposobna da oseti bilo kakvu radost bez zloupotrebe supstanci. Ovo samo jos vise gura ove ljude ka ovim destruktivnim navikama i počinju da se osećaju nemoćno da učine bilo šta protiv toga.

Lekar započinje proces medicinske detoksikacije.

Posle 10-20 minuta nakon upotrebe, efekti heroina polako počinju da blede i prijatne senzacije nestaju, i zamenjuje ih anksioznost, strah i pojačani rad srca. Kao i drugi narkotici, heroin takođe izaziva jaku zavisnost, pa nakon svakog unosa želja za njim se povećava. Ako se ne leči, zavisnost od heroina može dovesti do mnogih zdravstvenih problema, ili u najozbiljnijim slučajevima, čak i predoziranja. Zbog toga je detoksikacija sastavni deo lečenja zavisnosti od heroina.

Iako svaka osoba drugačije reaguje i simptomi apstinencijalne krize mogu da variraju, vazi opšte pravilo da što je duže trajanje zloupotrebe heroina, to će gore posledice biti. Pored toga, količina heroina koju osoba konzumira je direktno povezana sa jačinom simptoma apstinencijalne krize. Konačno, ljudi koji pate od postojećih mentalnih poremećaja teže prekidaju zloupotrebu supstanci. U tim slučajevima pomoć medicinskih stručnjaka igra vitalnu ulogu na putu ka oporavku od zavisnost od heroina.

Simptomi apstinencijalne krize od heroina

Kada zavisnik prestane da uzima heroin, javljaju se simptomi odvikavanja, što rezultira negativnim reakcijama koje variraju od blagih do izuzetno ozbiljnih. Dok većina ovih simptoma obično traje do 7 dana, problemi poput žudnje za drogom mogu potrajati nekoliko meseci ili čak godina.

Simptomi apstinencijalne krize od heroina su:

•   Intenzivna žudnja
  •   Bolovi u stomaku
  •   Nekontrolisano drhtanje
  •   Bol u mišićima
  •   Znojenje
  •   Nervoza
  •   Depresija
  •   Nemir

Tokom kliničke detoksikacije od heroina, pacijenti dobijaju lekove i druge oblike terapije koji pomažu u ublažavanju negativnih simptoma ili ih u potpunosti eliminišu. Ovo ne samo da čini da se pacijenti osećaju prijatnije tokom oporavka, već takođe smanjuje rizike od potencijalnih neželjenih efekata koji mogu biti opasni.

Ljudi koji pokušaju da izvrše detoksikaciju bez pomoći medicinskih stručnjaka moraće da pronađu način da se sami nose sa simptomima apstinencijalne krize. Muče ih nepodnošljivi simptomi, i zbog toga obično uzimaju lekove na svoju ruku koji im mogu ugroziti život. Zbog toga je je detoksikacija pod nadzorom stručnjaka u medicinskoj ustanovi jedino rešenje koje vodi u život bez heroina.

Zakažite besplatnu onlajn konsultaciju da biste naučili kako da upravljate ovim simptomima za sebe ili za vase voljene osobe i započnite detoksinaciju od heroina >>>

Koliko traje postupak detoksikacije od heroina?

Prvi efekti heroina primećuju se odmah nakon konzumiranja. Zbog brzog delovanja ove supstance, ona takođe napušta telo u kraćem vremenskom periodu nego neke druge opojne droge.

Iako se simptomi apstinencijalne krize od heroina osećaju najviše 48 do 72 sata nakon poslednjeg unosa, tragovi droge mogu se naći u telu tokom 10 dana. Za to vreme osoba pati od simptoma apstinencijalne krize, što je iscrpljujuće iskustvo. Zbog ovoga, mnogi zavisnici koji pokušaju da se podvrgnu rehabilitaciji kod kuće obično podlegnu nagonima i popuste.

Međutim, kada se koristi medicinski postupak kao što je brza detoksikacija od opioida, neželjeni simptomi se potpuno smiruju. To se postiže upotrebom lekova, koji se mogu samo prepisati i pravilno koristiti pod nadzorom medicinskih stručnjaka.

Detoksikacija u medicinskoj ustanovi.

U našem zdravstvenom centru za detoksikaciju koristimo različite postupke detoksikacije, u zavisnosti od specifičnosti slučaja, kako bismo iz tela mogli da uklonimo tragove psihoaktivnih supstanci na najefikasniji mogući način. Postupak koji nas izdvaja je ultra-brza detoksikacija ili UROD. Tokom ove faze lečenja, naši pacijenti provode 6-8 sati pod anestezijom dok primaju antagoniste opioida, kao i vitamine i druge hranljive sastojke koji pomažu u uklanjanju osećaja nelagodnosti i ubrzavaju oporavak.

Odmah po buđenju, pacijenti počinju da se osećaju mnogo bolje i svi negativni simptomi koji obično prate proces detoksifikacije od heroina nestaju. Što je najvažnije, UROD postupak je potpuno bezbolan i visoko efikasan u uklanjanju svih tragova psihoaktivne supstance. Detoksikacija od heroina predstavlja samo jedan postupak, a da bi se postigao potpuni fizički oporavak i eliminisala želja za zloupotrebom heroina, nudimo kompletan tretman za zavisnost od heroina.

7-dnevni postupak lečenja zavisnosti od heroina

Kompletni program za lečenje zavisnosti od heroina obuhvata dijagnozu, detoksikaciju, fizioterapiju, farmakoterapiju, lečenje psihološke zavisnosti i ambulantnu podršku. Svi naši pacijenti dobijaju 24/7 negu, kada tim medicinskog osoblja prati i sprovodi svaku fazu lečenja. Pacijenti takođe dobijaju farmakološki implantat koji sprečava da zloupotrebljavaju heroin blokirajući efekte ove psihoaktivne supstance na nervni sistem.

Po završetku svih procedura i nakon odlaska sa klinike, pacijenti ostaju u kontaktu sa našim psiholozima i redovno imaju lekarske preglede tokom sledecih 12 meseci.

14-dnevni postupak lečenja zavisnosti od heroina

14-dnevni plan lečenja od zavisnosti od heroina uključuje sve gore pomenute postupke, ali takođe pruža pacijentu dodatne metode koje dovode do bržeg oporavka celog organizama. Pored toga, pacijenti dobijaju više vremena da se naviknu na svoju novu okolinu i prihvate život bez potrebe za zloupotrebom psihoaktivnih supstanci.

Psiholog razgovara sa pacijentom tokom rehabilitacije.

Cilj nam je da stvorimo odbojnost prema heroinu i svim drugim oblicima psihoaktivnih supstanci. Na taj način pacijenti imaju najbolju šansu da ostanu na putu koji vodi do zdravog života i sačuvaju sve postignute rezultate stvaranjem zdravih i održivih navika.

Zašto je detoksikacija od heroina jedini način da se zaustavi zavisnost?

Iako je detoksikacija od heroina danas potpuno bezbedan postupak, milioni ljudi i dalje se plaše trenutka kada će morati da se prijave na lečenje. Nažalost, zavisnost je progresivno stanje i što ljudi duže čekaju, to veću štetu nanose svom telu.

Zbog toga zajednica često igra važnu ulogu u lečenju zavisnosti od heroina, jer zavisnici nisu u stanju da sami prekinu upotrebu. Ako poznajete nekoga ko se bori s sa zavisnošću od heroina, znajte da put ka zdravom životu počinje potpunom detoksikacijom tela.

U klinici Dr Vorobjev koristimo samo najnovije postupke i metode lečenja koje eliminišu potrebu za heroinom dok istovremeno čiste telo od svih tragova psihoaktivnih supstanci. Nazovite nas odmah da zakažete besplatne konsultacije i dobijete najbolji tretman koji zaslužujete.

Tu smo da vam olakšamo put do oporavka od zavisnosti. Zakažite besplatnu onlajn konsultaciju da saznate kako da započnete detoksikaciju od heroina >>>

Objavljeno 08/02/2021
Tim Dr Vorobjev Klinike

Podelite ovaj članak:

Poslednje sa našeg bloga

Detoksikacija od valijuma

Mogući neželjeni efekti ValijumaSimptomi povlačenja Valijuma (diazepama)Koliko traje apstinencijalna kriza od Valijuma?Šta je detoksikacija od Valijuma (diazepama) i kako se

Implantati Antabuse za lečenje alkoholizma

Šta su implantati Antabuse i kako rade?Koliko vrsta implantata postoji?Implantati disulfiramaImplantati naltreksonaMože li implantat za alkoholizam sam izlečiti zavisnost?Koliko je