Medicinske psihoterapijske procedure

Zahvaljujući medicinskim psihoterapijskim procedurama, moguće je izgraditi zdraviju ličnost nekadašnjeg zavisnika. Medicinske psihoterapijske procedure su važan korak u lečenju bolesti zavisnosti i ujedno ove vrste terapije daje odlične rezultate i nešto je što kliniku Dr Vorobjev odvaja od ostalih klinika u svetu.

Medicinska psihoterapija podrazumeva sledeće procedure:

IBOGAIN – Ibogain procedura je ključna za rešavanje problema psihičke zavisnosti. Tretman Ibogainom je najvažnija metoda kada je reč o lečenju psihičke zavisnosti. Ibogain deluje na receptore dva glavna neurotransmitera a to su serotonin i dopamin. Oni su odgovorni za osećaj sreće, samopouzdanja a takođe su ključni kada je uticaj heroina, kokaina i drugih opijata u pitanju.

AVERSIVNE PROCEDURE THC – Predstavljaju specijalne procedure za formiranje negativnog refleksa i odbojnosti prema PAS. Ova procedura ima zadatak da usled farmakoloških supstanci kod pacijenta stvori fizičku averziju i gađenje prema narkotiku koji koristi.

Dr Vorobjev - bolnica za lečenje bolesti zavisnosti - Psihoterapija

FARMAKO HIPNOZA – Cilj ove procedure jeste psihoterapijsku rad na nivou podsvesti. Procedura se sprovodi uz uspavljivanje pacijenta a njen osnovni efekat je smanjenje želje za narkoticima.

PROMETA SWISS PROTOKOL – Ovo je posebna vrsta programa koji utiče na neuro transmitere, stvara ravnotežu neuromedijatora u mozgu i produbljuje razumevanje problema sa drogom.

Medicinska Psihoterapija na klinici Dr Vorobjev

Na našoj klinici rade svetski priznati lekari, psihijatri i psiholozi koji su se dokazali na polju lečenja bolesti zavisnosti i koji ostvaruju fantastične rezulatate.

Kliniku Dr Vorobjev odlikuje dugogodišnja tradicija i reputacija, a naši stručnjaci se konstantno usavršavaju i stiču nova znanja i veštine kada je lečenje bolesti zavisnosti u pitanju. Zato izlaz i rešenje za svaki vid zavisnosti postoji.

Poslednje sa našeg bloga

Da li buprenorfin stvara zavisnost?

30/01/2024 U poređenju sa drugim opioidima, buprenorfin ima manji adiktivni potencijal. Zato se i koristi za lečenje bolesti zavisnosti kroz

Koliko je opasan Sanval?

Sanval lek je medikament koji se obično prepisuje za nesanicu umesto benzodiazepina. U početku se promovisao kao bezbednija alternativa benzodiazepinima, međutim Sanval iskustva su pokazala da je realnost malo drugačija.