• Srpski jezik
Postavite nam pitanje: info@drvorobjev.com
Posetite nas: Sremskih Boraca 2E, Beograd, Zemun - Srbija

Medicinske psihoterapijske procedure

Zahvaljujući medicinske psihoterapijskim procedurama, moguće je izgraditi zdraviju ličnost nekadašnjeg zavisnika. Medicinske psihoterapijske procedure su važan korak u lečenju bolesti zavisnosti i ujedno ove vrste terapije daje odlične rezultate i nešto je što kliniku Dr Vorobjev odvaja od ostalih klinika u svetu.

Medicinska psihoterapija podrazumeva sledeće procedure:

IBOGAIN – Ibogain procedura je ključna za rešavanje problema psihičke zavisnosti. Tretman Ibogainom je najvažnija metoda kada je reč o lečenju psihičke zavisnosti. Ibogain deluje na receptore dva glavna neurotransmitera a to su serotonin i dopamin. Oni su odgovorni za osećaj sreće, samopouzdanja a takođe su ključni kada je uticaj heroina, kokaina i drugih opijata u pitanju.

AVERSIVNE PROCEDURE THC – Predstavljaju specijalne procedure za formiranje negativnog refleksa i odbojnosti prema PAS. Ova procedura ima zadatak da usled farmakoloških supstanci kod pacijenta stvori fizičku averziju i gađenje prema narkotiku koji koristi.

Dr Vorobjev - bolnica za lečenje bolesti zavisnosti - Psihoterapija

FARMAKO HIPNOZA – Cilj ove procedure jeste psihoterapijsku rad na nivou podsvesti. Procedura se sprovodi uz uspavljivanje pacijenta a njen osnovni efekat je smanjenje želje za narkoticima.

PROMETA SWISS PROTOKOL – Ovo je posebna vrsta programa koji utiče na neuro transmitere, stvara ravnotežu neuromedijatora u mozgu i produbljuje razumevanje problema sa drogom.

Medicinska Psihoterapija na klinici Dr Vorobjev

Na našoj klinici rade svetski priznati lekari, psihijatri i psiholozi koji su se dokazali na polju lečenja bolesti zavisnosti i koji ostvaruju fantastične rezulatate.

Kliniku Dr Vorobjev odlikuje dugogodišnja tradicija i reputacija, a naši stručnjaci se konstantno usavršavaju i stiču nova znanja i veštine kada je lečenje bolesti zavisnosti u pitanju. Zato izlaz i rešenje za svaki vid zavisnosti postoji.

Poslednje sa našeg bloga

Lečenje zavisnosti od kocke

Lečenje zavisnosti od kocke na klinici Dr Vorobjev je najbolje rešenje za vaš problem. Moderno društvo donelo je veliki razvoj

Lečenje psihičke zavisnosti