Upotreba klonazepama (Rivotrila) uvek sa sobom nosi određeni rizik. Koliko je opasan Rivotril zavisi od načina na koji se upotrebljava i psihofizičkog stanja osobe koja ga upotrebljava. Činjenica je ipak da se fizička zavisnost od kolonazepama razvija vrlo brzo čak i kada se lek uzima tačno onako kako je lekar propisao. Zbog toga se nikako ne preporučuje dugoročna upotreba. Svaka zloupotreba leka neminovno vodi u zavisnost, a proces lečenja zavisnosti od rivotrila može biti težak i neprijatan zbog ozbiljnih simptoma apstinencijalne krize.

Lečenje zavisnosti od Klonazepama (Rivotril)

Šta je Klonazepam (Rivotril)?

Klonazepam je anksiolitik i depresant koji pripada grupi benzodiazepina i prodaje se pod nazivom Rivotril. Ima umirujuće i antikonvulzivno dejstvo pa se koristi za lečenje epilepsije, anksioznosti, paničnih napada i problema sa spavanjem. Klonazepam povećava prisustvo GABA neurotransmitera u mozgu što usporava rad srca, smanjuje krvni pritisak i umiruje emocionalnu uznemirenost. Klonazepam deluje relativno brzo, njegovo dejstvo traje od 6-12 sati, a u potpunosti nestaje iz organizma nakon 30-40 sati.

Efekti zloupotrebe Rivotrila

Kada je u pitanju lek Rivotril neželjena dejstva koja se javljaju pri zloupotrebi mogu ozbiljno narušiti fizičko i mentalno zdravlje. Zbog izvesnih vrlo prijatnih efekata koje izaziva Rivotril zloupotreba ovog leka je česta, a tako i potreba lečenja zavisnosti od Rivotrila.

Rivotril u pojačanim dozama izaziva osećaj mira, spokoja, pojačane društvenosti i euforije.
Međutim, vrlo brzo se razvija tolerancija na lek što vodi u uzimanje sve većih doza. Rivotril predoziranje može biti vrlo opasno i ostaviti trajne posledice.

Nažalost, predoziranje je teško prepoznati jer ima vrlo malo simptoma. To su najčešće:

• omamljenost
  • umor
  • konfuzija
  • problemi s koordinacijom
  • koma

Pored ovih simptoma, mogu se javiti i:

• ozbiljan osip
  • teškoće sa disanjem ili gutanjem
  • oticanje lica, usana ili jezika
  • bol u grudima
  • depresivne misli
Efekti zloupotrebe Rivotrila

Znaci i simptomi zavisnosti od Rivotrila

Koliko je opasan Rivotril ukazuje činjenica da se zavisnost može razviti za vrlo kratko vreme. Znaci i simptomi koji se mogu javiti u slučaju postojanja zavisnosti ili pokušaja lečenja zavisnosti od Rivotrila su brojni i neprijatni.

Fizički simptomi

Fizičke posledica Rivotrila u slučaju zloupotrebe mogu biti sledeće:

• glavobolje
  • bolovi
  • slabost
  • umor
  • trzanje mišića
  • tremor
  • problemi s ravnotežom
  • loša koordinacija
  • ošamućenost
  • hipersenzitivnost
  • mučnina i povraćanje
  • dijareja
  • znojenje
  • osip i svrab
  • suva usta, ukus metala u ustima
  • konvulzije

Psihološki simptomi koji se javljaju kod zavisnosti od Rivotrila i ukazuju na potrebu lečenja zavisnosti od Rivotrila su:

• insomnija
  • noćne more
  • uzbuđenost
  • pojačana anksioznost
  • depersonalizacija
  • halucinacije
  • depresija
  • opsesivnost
  • razdražljivost
  • bes
  • paranoja

Promene u ponašanju koje ukazuju na potrebu lečenja zavisnosti od Rivotrila su:

• posezanje za sve većim dozama
  • simptomi apstinencijalne krize kada se prekine sa upotrebom
  • nemogućnost kontrolisanja upotrebe
  • zanemarivanje lične higijene i izgleda
  • zapostavljanje svakodnevnih obaveza
  • udaljavanje od porodice i prijatelja
  • nervozno i uznemireno ponašanje

Posledice upotrebe Rivotrila

Kada je u pitanju lek Rivotril zavisnost je prva i najteža posledica jer simptomi apstiencijalne krize mogu biti vrlo teški i opasni, ponekad i smrtonosni. Pored toga, posledice Rivotrila po fizičko i psihičko zdravlje zavisnika mogu biti veoma ozbiljne. Može doći do:

• oštećenja jetre
  • konvulzija
  • psihoze
  • teške anksioznosti
  • teške depresije
  • kome
  • smrti

Iz tog razloga je neophodno odmah započeti proces lečenja zavisnosti od klonazepama na nekoj od klinika za lečenje bolesti zavisnosti.

Znaci i simptomi zavisnosti od Rivotrila

Vrste lečenja zavisnosti od Rivotrila

Ukoliko se sumnja na zavisnost od Rivotrila (klonazepanma), nikako ne treba samoinicijativno i naglo prekidati uzimanje leka. Zavisnost od klonazepama može biti veoma jaka, a klonazepam nuspojave koje se pojavljuju kod apstinencijalne krize su vrlo burne. Postupak lečenja zavisnosti od Rivotrila obuhvata farmakoterapiju i psihoterapiju i treba da se odvija pod budnim okom lekara i medicinskog osoblja.

Lečenje zavisnosti od Rivotrila uz pomoć lekova

Svrha lekova u procesu lečenja zavisnosti od klonazepama je uglavnom ublažavanje simpotma apstinencijalne krize. Cilj je da ceo proces prođe sa što manje trauma i posledica po organizam. Zbog toga se primenjuje farmakoterapija u skladu sa težinom simptoma i potrebama pacijenta.

Bihevioralna terapija za zavisnost od Klonazepama (Rivotril)

Bihevioralna terapija daje odlične rezultate kod lečenja zavisnosti od klonazepama. Kroz bihevioralnu terapiju pacijent:

• otkriva uzroke svoje zavisnosti
  • preispituje svoje stavove, mišljenja i postupke
  • otkriva negativne obrasce svog ponašanja i menja ih novim
  • jača samopouzdanje, volju i rezilijenciju
  • uči tehnike za savladavanje stresa i suočavanja sa traumama i životnim problemima

Stacionarno lečenje u odnosu na ambulantno lečenje zavisnosti

Stacionarno lečenje je lečenje koje se sprovodi na klinici i obično se primenjuje tokom detoksikacije organizma od prisustva narkotika. To je prva faza lečenja, nakon koje sledi faza lečenja psihičke zavisnosti od klonazepama koja podrazumeva ambulantno lečenje i sprovodi se duži vremenski period.

Stacionarno lečenje

Stacionarno lečenje se izričito preporučuje kod lečenja zavisnosti od klonazepama jer simptomi apstinencijalne krize mogu vrlo teški i neprijatni, čak i smrtonosni. Zbog toga je tokom detoksikacije neophodan boravak na klinici uz strog nadzor lekara i svu moguću medicinsku pomoć. Boravkom na klinici, pacijent ima pristup lekovima koji ublažavaju simptome apstinencijalne krize, različitim metodama detoksikacije i neprekidnoj brizi lekara koji su tu da adekvatno odgovore na svaki problem.

Ambulantno lečenje

Nakon stacionarnog lečenja, pacijent prolazi kroz period ambulantnog lečenja zavisnosti od klonazepama. Tokom godinu dana, povremeno posećuje kliniku da bi dobio pomoć i podršku u lečenju psihičke zavisnosti. Na raspolaganju su mu različite vrste psihoterapije, farmakoterapija, grupe podrške i sve ostalo što može pomoći na putu izlečenja. Cilj ambulantnog lečenja je da se pacijent osposobi za život bez narkotika.

Vrste lečenja zavisnosti od Rivotrila

Faze lečenja zavisnosti od Rivotrila u klinici Dr Vorobjev

U klinici Dr Vorobjev, tokom lečenja zavisnosti od Rivotrila pacijent prolazi kroz tri faze. Prva faza je detaljna dijagnostika, druga detoksikacija, a treća rehabilitacija. Tek kada pacijent uspešno prođe sve tri faze može se reći da je lečenje uspešno završeno.

Dijagnoza zavisnosti od Klonazepama

Da bi lečenje bilo sprovedeno uspešno, neophodno je najpre obaviti detaljnu dijagnostiku. Dijagnostika obuhvata:

• razgovor sa psihologom
  • pregled psihijatra
  • pregled interniste
  • pregledi specijalista ukoliko je to potrebno
  • biohemijske analize
  • druge analize ukoliko je potrebno

Cilj dijagnostike je da se stekne precizan uvid u težinu zavisnosti i psihofizičko stanje pacuijenta da bi se napravio detaljan individualni plan lečenja. Samo pomoću plana lečenja koji je u potpunosti prilagođen stanju i potrebama pacijenta možemo očekivati pozitivan ishod lečenja.

Detoksikacija od Klonazepama

Detoksikacija je sledeći korak u lečenju zavisnosti od Rivotrila. To je proces oslobađanja organizma od fizičke zavisnosti i čišćenje od prisustva leka. Može se desiti da pacijent vrlo burno reaguje na prestanak upotrebe Rivotrila. To podrazumeva ozbiljne neurološke probleme i konvulzije koje mogu biti i opasne po život ukoliko se ne odreaguje adekvatno. Zbog toga medicinska detoksikacija treba da bude jedina opcija kada je reč o lečenju zavisnosti od Rivotrila. Nadzor lekara i adekvatna terapija su neophodni da bi proces detoksikacije prošao bez posledica.

Odvikavanje od Rivotrila

Odvikavanje od Rivotrila može biti vrlo neprijatno i traumatično iskustvo. Rivotril je izuzetno adiktivan, a apstinencijalna kriza pri odvikavanju može biti vrlo intenzivna i opasna. Nikako ne treba prekidati uzimanje leka samostalno bez savetovanja sa lekarom, a ukoliko postoji zavisnost, pomoć obavezno potražiti na klinici za lečenje bolesti zavisnosti.

Uspešnost lečenja zavisnosti od Klonazepama

Zahvaljujući izuzetnoj stručnosti naših lekara, procenat izlečenja zavisnosti od klonazepama na našoj klinici je izuzetno visok. Možemo se pohvaliti brojnim pacijentima koji su se nakon lečenja na našoj klinici uspešno rešili zavisnosti i nastavili život jači i otporniji. Na klinici Dr Vorobjev možete dobiti sve što Vam je potrebno za uspešno lečenje zavisnosti od Rivotrila.

Troškovi lečenja zavisnosti od Klonazepama (Rivotril)

Troškovi lečenja zavisnosti od Rivotrila se mogu odrediti tek nakon uvida u stanje pacijenta i oblik i težinu njegove zavisnosti. Razlog je taj što svakom pacijentu pristupamo na drugačiji nači i koristimo metode koje su za njega najefikasnije. Ukoliko želite da znate više o tome, kao i da saznate okvirnu cenu lečenja, molimo Vas da kontaktirate naše medicinske savetnike. Oni će Vas saslušati i ljubazno dati sve potrebne informacije.

Doktori

Naši doktori i medicinsko osoblje su pažljivo izabrani i vrhunski obučeni za oblasti u kojima rade. Pored velikog broja godina radnog iskustva, ogromnog znanja i uspeha u lečenju bolesti zavisnosti, poseduju i empatiju prema svojim pacijentima pružajući im podršku i ohrabrenje na svim stupnjevima lečenja. Atmosfera na našoj klinici je topla i prijatna, a medicinsko osoblje stručno, ljubazno i diskretno.

Klinika Dr Vorobjev poseduje sve potrebne patente i sertifikate za lečenje zavisnosti od Rivotrila i svih drugih bolesti zavisnosti.

„Počela sam da pijem Rivotril kao lek za spavanje, ali kada je trebalo da prestanem, nisam. Nastavila sam da ga uzimam, ali nisam smela sebi da priznam da više ne mogu bez njega. Prvi pokušaj da prestanem je prošao traumatično. Posle toga sam se javila na kliniku Dr Vorobjev i ni sama ne mogu da verujem kako je tu ceo postupak prošao bez većih neprijatnosti i uz punu podršku svih koji tamo rade. Mnogo sam im zahvalna!“

Svetlana M.

„Ne pokušavajte sami da se skidate s klonazepama. Ja sam pokušala i zamalo umrla. Zbog toga sam i došla na kliniku. Ne mogu vam opisati moju sreću kad sam prošla apstinencijalnu krizu bez mnogo trauma. Lekari su izuzetno stručni i znaju šta rade. Svaka im čast!“

Dragana J.