Heroin je droga koja lako stvara zavisnost. Ume da se „uvuče pod kožu“ zavisnicima i da ih sve više gura u začarani krug droge, dok ih ne dovede do totalnog uništenja.

Zavisnost od heroina je jedna od najtežih za lečenje a samostalno izlečenje je praktično nemoguće. Specijalna bolnica za lečenje zavisnosti Dr Vorobjev tu je da vam pomogne da se oslobodite ove razarajuće zavisnosti.

lečenje zavisnosti od heroina

Efekti heroina

Heroin ostvaruje višestruko negativne efekte po ceo organizam korisnika.Jedina bitna stvar u životu zavisnika postaje nalaženje nove doze heroina, gubi se sposobnost koncentracije ali je zato žudnja za supstancom jako intenzivna i zavisnici na sve moguće načine pokušavaju da utole glad za drogom.

Usled konzumiranja droge dolazi do oštećenja mozga, slabijeg pamćenja a i do epileptičnih napada. Za porodicu je užasno stresno da posmatra svog člana kako prolazi kroz takva stanja ali treba da znate da uz stručnu pomoć stvari uvek mogu da se poprave.

Samim zavisnicima lečenje izgleda nezamislivo i zato je ključno da porodica bude ta koja predlaže lečenje i pokreće ceo proces.

Droga uništava porodicu i zavisnika

Jako je strašno suočiti se sa saznanjem da je neko nama blizak zavistan od heroina. Neretko se dešava da ljudi sebe krive za tuđe stanje i da se pitaju gde su pogrešili. Ovo je potpuno razumljiva i uobičajena reakcija ali jedini krivac je droga i njena rasprostranjenost svuda oko nas.

Treba imati na umu da mnogi postupci narkomana nisu odraz njegove ličnosti nego isključivo promena koje je izazvao heroin, a dobro je poznato da droga menja mozak.

Lečenje zavisnosti od heroina u bolnici za lečenje zavisnosti Dr Vorobjev – 7 dana

VAŠE TELO ĆE BITI OČIŠĆENO OD HEROINA DOK SPAVATE!

Dijagnostika – Ovo je prva i veoma važna faza lečenja. Cilj ove faze je da se oceni stadijum zavisnosti, nivo fizičkog i psihičkog zdravlja pacijenta, prisustvo posledica upotrebe narkotika, stepen motivacije, kritičnost prema svom ponašanju, očuvanost voljnih mehanizama. Na osnovu rezultata dijagnostike pravi se plan lečenja. Od rezultata dijagnostike zavisi dužina lečenja, izbor metoda detoksikacije, psihokorekcije, blokade, rehabilitacije.

Standardni dijagnostički pregled podrazumeva:

• testove na hepatitis B i C, HIV infekciju
  • opštu analizu krvi
  • biohemijsko ispitivanje krvi (procena funkcije jetre, bubrega, pankreasa)
  • pregled lekara interniste

U slučaju otkrivanja ozbiljnih odstupanja u testovima, prisustvo faktora rizika, hroničnih propratnih bolesti lekar specijalista se uključuje u dijagnostiku, određuje dodatna ispitivanja i propisuje terapiju propratne bolesti. Na našoj klinici ili u dogovoru s našim partnerima-klinikama i laboratorijama postoji mogućnost da se rade MRT, EEG, ultrazvuk, rentgen, endoskopija, analize na koncentraciju medikamenata i narkotika, pregledi kardiologa, neurologa, endokrinologa, infektologa itd.

Detoksikacija – Totalna anestezija u kojoj se nalazi pacijent tokom detoksikacije pomaže da se ona uradi brzo i bezbolno. Svi simptomi apstinenicjalne krize će biti smanjeni za 90% ili potpuno nestati već kada se uradi prva terapija. U toku sna, telo pacijenta će upijati vitamine, aminokiseline, minerale i druge vitalne sastojke putem infuzije, tako da će se probuditi bez simptoma apstinencije kao što su : bolovi, nervoza, drhtavica, tremor, mučnina. Ono što je najvažnije, najgori deo će biti iza njih.

• UBOD – Ultra brza detoksikacija, izuzetno delotvorna i savremena metoda koja ubrzano čisti organizam i istovremeno smanjuje neprijatne simptome apstinencijalne krize. Primenjuje se isključivo kada ne postoje kontraindikacije za primenu, a to se saznaje posle dijagnostike. Tokom Ultra brze detoksikacije pacijent je u anesteziji 6-8 sati u toku dana, dobija antagoniste opijata koji pomažu da se receptori oslobode opijata. Obično se uvodi nalokson ili naltrekson. Poenta ultra brze detoksikacije je prevazilaženje neprijatnih simptoma u snu jer se tad ne osećaju nikakvi bolovi, a posle buđenja je najveći deo krize prošao ili je makar značajno smanjen. Potrebne su 2 ili 3 procedure u procesu detoksikacije.
  • N.E.T. – Neuro jet terapija spada u metode pomoću kojih se utiče na nervne ćelije u mozgu odgovorne za lučenje endorfina i to putem specijalnih impulsa. Naši neuroni proizvode prirodne opioide koji predstavljaju prirodnu zaštitu od stresa, bola i šoka. Kod zavisnika je ovaj proces poremećen a Neuro jet predstavlja mali elektronski aparat koji reguliše proizvodnju dopamina i endorfina. Sama stimulacija je bezbolna i jedine senzacije su slabo golicanje i vibracije, dok su frekvencija i intenzitet impulsa kompjuterski kontrolisani.
  • Farmakoterapija predstavlja oblik detoksikacije i otklanja simptome apstinencijalne krize i obezbeđuje zaštitu od bola. Psihostabilizatori, hipnotici i antidepresivi koriste se za tretiranje razdražljivosti, disforije, poremećaja raspoloženja, nervoze i nesanice. Pošto je ishrana često poremećena kod zavisnika, daju se fermenti koji podstiču asimilaciju hrane, aminokiseline i vitamini.
  • Transair terapija predstavlja specijalnu proceduru koja dovodi do harmonizacije funkcije moždane hemisfere. Dovodi do smanjenja psihičke napetosti kod zavisnika, uklanja nervozu, probleme sa depresijom, normalizuje spavanje, raspoloženje, reguliše apetit i uklanja želju za drogom.

Fizioterapija – Onpredstavlja kombinaciju fizikalne, medicinske terapije i masaže dubokog tkiva koja umiruje i relaksira organizam.

Farmakološka blokada – proces lečenja se zaokružuje sa farmakološkom blokadom koja se daje u vidu implanta, obično Naltreksona. Pod dejstvom Naltreksona opijatski receptori zavisnika su blokirani i uzimanjem droge ne postiže se euforija niti slični doživljaji, pa nema ni povratka narkoticima. Terapija naltreksonom praktikuje se kod ljudi koji su prošli detoksikaciju od opijata. Savetujemo naše pacijente da budu zaštićeni implantima najmanje 12 meseci nakon napuštanja bolnice.

Ambulantno lečenje pomaže da se očuvaju rezultati lečenja i obavljaja se u narednih godinu dana. Na mesečnim kontrolama pregleda se stanje pacijenta i po potrebi se koriguje terapija. Ambulantno lečenje koje traje 12 meseci uključeno je u cenu tretmana.

Ukoliko postoji potreba, nudimo i transport pacijenata od aerodroma ili stanice do bolnice, kao i povratak. Pomažemo stranim pacijentima da dobiju vizu ukoliko im je neophodna a ukoliko imaju pratnju, i ona može ostati u bolnici.

Naše stručno osoblje na raspolaganju su pacijentima 24 sata dnevno i sedam dana nedeljno. Naši lekari su sertifikovani anesteziolozi, psihijatri i psiholozi koji imaju od 10 do 25 godina iskustva. Vaša bezbednost i sigurnost nam je prioritet, objekat je pod video-nadzorom i o njemu brine angažovano obezbeđenje.

Poslednje sa našeg bloga

Da li buprenorfin stvara zavisnost?

30/01/2024 U poređenju sa drugim opioidima, buprenorfin ima manji adiktivni potencijal. Zato se i koristi za lečenje bolesti zavisnosti kroz

Koliko je opasan Sanval?

Sanval lek je medikament koji se obično prepisuje za nesanicu umesto benzodiazepina. U početku se promovisao kao bezbednija alternativa benzodiazepinima, međutim Sanval iskustva su pokazala da je realnost malo drugačija.