Blokator za alkohol Esperal

Esperal lek za alkoholizam se koristi u najsavremenijoj metodi lečenja ove vrste zavisnosti, a na klinici Dr Vorobjev možete se zauvek rešiti ovog problema. Opšte je poznato da je alkoholizam sve češća pojava iz godine u godinu, a osobe koje su zavisne od alkohola nisu ni svesne koliko ugrožavaju sebe i svoj život. Naš cilj je da zajedno sa vama dođemo do izlečenja – jer izlečenje je moguće!

Šta je Esperal

Šta je Esperal?

Esperal je lek koji se koristi u lečenju zavisnosti od alkohola, a glavni sastojak ovog medikamenta jeste disulfiram. Esperal lek protiv alkoholizma izaziva simptome poput mučnine, povraćanja, glavobolja ili ubrzanog rada srca u slučaju da se meša sa alkoholom, te na taj način uspeva da spreči pacijenta da ponovo počne sa konzumacijom alkohola. U slučaju da se osoba ipak odluči da konzumira alkohol sa lekom Esperal, stvara se negativna asocijacija povezana sa nuspojavama i retko kada pacijenti odluče da opet pomešaju Esperal i alkohol.

Esperal implantati u lečenju alkoholizma

Espreal lek se može naći u obliku tableta, dok je sve češća primena i preko implanta. Tablete Esperal treba piti samo pod nadzorom lekara i to u prepisanoj količini kako bi se izbegle sve nuspojave.

Esperal implant se koristi kao blokator, tako što se ugradi ispod kože i tako se kontrolisano u organizam ispušta ova supstanca. Intervencija se vrši u lokalnoj anesteziji, a kada anestezija počne da deluje lekar napravi mali rez kroz koji ubaci Esperal implant.

Za ovakvu vrstu lečenja zavisnosti od Esperal leka neophodan je medicinski nadzor, a pre početka same terapije lekari klinike Dr Vorobjev proceniće u kakvom je stanju pacijent i da li je pogodan za ovakav tretman lečenja.

Indikacije za ugradnju Esperal implantata

Alkoholizam je sve češća zavisnost kako u Srbiji, tako i u svetu, a jedna od metoda koja se dokazala kao veoma uspešna u borbi protiv alkohola jesu Esperal implanti. Ono što je bitno napomenuti jeste da se ova vrsta lečenja predlaže osobama koje imaju poteškoća sa održavanjem apstinencije ili onima koji su već probali da se izleče, a nisu uspeli. Neke od indikacija za primenu Esperal leka su:

• Neuspeh u drugim metodama lečenja
  • Konstantno vraćanje alkoholu
  • Želja za promenom

Ova vrsta terapije preporučuje se ljudima koji su i prethodno pokazali dobre znake posle terapije ovim lekom, a koji su se iz nekog razloga vratili alkoholu. Esperal implant može biti idealno rešenje za sve one koji su rešili da alkohol postane prošlost, a u klinici Dr Vorobjev će se naši lekari pobrinuti da lečenje protekne u najboljem redu i da zauvek izlečite alkoholizam.

Nuspojave Esperala

Ovaj medikament može izazvati određene nuspojave, ali takve situacije se ne dešavaju često ako se pacijent pridržava uputstva koje je dobio od lekara i ako ne zloupotrebljava lek. U slučaju da se ipak jave neke nuspojave one se mogu podeliti u tri grupe – fizički simptomi, psihološki simptomi i simptomi ponašanja.

Fizički simptomi

Kada govorimo o fizičkim simptomima najčešće se javljaju kada se ovaj lek meša sa alkoholom. Osim toga, može doći i do nekih drugih fizičkih simptoma, koji ne moraju biti usko povezani sa mešanjem ovog medikamenta sa alkoholom.

Reakcija s alkoholom

• Povraćanje
  • Mučnina
  • Otežano disanje
  • Konfuzija
  • Glavobolja
  • Znojenje
  • Bol u grudima
  • Ubrzan rad srca
  • Vrtoglavica

Ova vrsta medikamenta izaziva ozbiljne nuspojave ako se meša sa alkoholom, a na to lekari upozoravaju pre, tokom i nakon terapije. Ne moraju svi gorenavedeni simptomi da se jave, ali pojava i jednog može biti veoma opasna po zdravlje pacijenta.

Ostali fizički simptomi

• Umor
  • Različite alergijske reakcije
  • Nesanica
  • Povećana osetljivost na sunce
  • Poremećaji gastrointestinalnog trakta

U retkim slučajevima može doći do toga da se jave neki fizički simptomi iako se ne meša Esperal i alkohol, a reakcija na Esperal lek je retka situacija.

• Depresija
  • Anksioznost
  • Osećaj nezadovoljstva

Kod osoba koje konzumiraju Esperal može doći i do razvoja nekih psiholoških nuspojava, a samo neke od njih su depresija, anksioznost, kao i osećaj nezadovoljstva. U slučaju da dođe do pojave nekih neželjenih psiholoških simptoma neophodno je javiti se lekaru kako bi se sprečio dalji razvoj simptoma.

Kod zloupotrebe leka Esperal može doći i do promena u ponašanju osobe, a tad se najviše javljaju:

• Motivacioni problemi
  • Oštećenje kognitivnih funkcija
  • Povećani rizik od depresivnih epizoda

Osobe koje koriste Esperal lek protiv alkoholizma na način na koji to nije predviđeno mogu razviti manjak motivacije, odnosno oscilacije u motivaciji. Takođe, mogu se pojaviti i oštećenja kognitivnih funkcija kao što su koncentracija, pažnja i pamćenje, dok kod određene vrste pacijenata može doći do pojave depresivnih epizoda ili nekih drugih mentalnih poremećaja.

U slučaju da kod sebe ili nekog bliskog primetite bilo koje od simptoma obavezno kontaktirajte izabranog lekara.

Esperal

Postupak primene leka Esperal

Esperal lek se konzumira samo i jedino uz konsultovanje sa lekarom, koji će proceniti na koji način je najbolje da se ovaj medikament unosi u organizam kako bi Esperal dejstvo bilo najbolje. Kao što smo već spomenuli, Esperal se može konzumirati preko tableta ili tako što će u organizam dospevati preko implanta.

U slučaju da lekar prepiše tablete onda se one uzimaju na dnevnom nivou, a najčešća doza je jedna tableta dnevno i u tom slučaju lek treba popiti ujutru uz doručak, ali je jako bitno da se tableta uzme tek kada prođe 24 časa od poslednje konzumacije alkohola. Mnogi se pitaju Esperal lek gde kupiti, a ono što je bitno jeste da ovaj medikament možete kupiti samo uz recept prepisan od strane lekara.

Sa druge strane, lekari mogu preporučiti ovu vrstu terapije, koja predstavlja jednu od najsavremenijih metoda lečenja alkoholizma, a koja ima velikog uspela u lečenju ove zavisnosti. Za sve bliže informacije o lečenju alkoholizma u klinici Dr Vorobjev možete se obratiti našim medicinskim konsultantima koji će Vam zakazati pregled sa našim lekarima kako bismo zajedno došli do potpunog izlečenja!

Esperal implantat – kako vam može pomoći

Esperal tretman nije pogodan za sve pacijente. Ono što je neophodno jeste da se odradi medicinski pregled, gde će Vas lekar uputiti u to kako Vam Esperal može pomoći, ali i proceniti Vaše fizičko i mentalno stanje.
Ono što je prednost Esperal implanta u odnosu na druge terapije jeste to što se tokom ovakve vrste lečenje kontinuirano oslobađa lek u organizam, te na taj način pacijent ne mora da prine o uzimanju ovog medikamenta. Takođe, ova vrsta terapije je pogodna za sve osobe koje imaju problema sa oralnom upotrebom leka.

Esperal lek deluje inhibirajući enzim alkohol-dehidrogenazu, što rezultira naglim porastom nivoa acetaldehida u organizmu nakon konzumiranja alkohola, zbog čega se jako brzo pojavljuju nuspojave u vidu povraćanja, mučnina, glavobolje i baš zbog toga pacijent stvara određenu vrstu averzije prema alkoholu.
Ono što je takođe velika prednost jeste da telo uči da je alkohol nešto loše, jer ako se Esperal i alkohol uzimaju istovremeno, kao što smo već pomenuli, dolazi do veoma neugodnih nuspojava, koje nisu dugoročno dobre za zdravlje.

Osobe koje se odluče na terapiju implantom imaju manje šanse za vraćanje alkoholu i ponovni razvitak zavisnosti.

Može li implantat za alkoholizam da izleči zavisnost?

Esperal lek je veoma važan deo terapije u borbi protiv alkoholizma, ali je veoma bitno napomenuti da sam implant nema supermoći i da je za izlečenje potrebna konstantan medicinski nadzor, velika želja pacijenta, kao i podrška porodice i okoline.

Tokom ove vrste terapije veoma se često dešava da pacijenti idu na psihološke terapije, a na našoj klinici radi vrhunski tim psihologa koji su Vam uvek na raspolaganju za razgovor i podršku.

Efikasnost lečenja zavisnosti od alkohola lekom Esperal

Esperal lek protiv alkoholizma se pokazao kao veoma uspešan u lečenju ove vrste zavisnosti. Međutim, Esperal dejstvo nije dovoljno da bi alkoholizam bio potpuno izlečen. Potreban je stručni medicinski pristup pacijentu, kao i psihološka podrška i podrška porodice i okoline, kako bi ova vrsta zavisnosti postala prošlost, a pacijenti opisuju Esperal iskustvo kao veoma delotvorno u borbi protiv alkoholizma.

Uklanjanje Esperal implantata

Uklanjanje implanta ovog medikamenta zahteva medicinski zahvat, koji se radi u lokalnoj anesteziji. Baš kao i kada se ugrađuje implant pod kožu, lekar će pacijentu dati anesteziju, a kada ona počne da deluje će napraviti mali rez na koži i kroz njega izvući blokator. Bitno je da ovakvu vrstu zahteva rade lekari, a ne da osoba sama pokušava da izvadi implant.

Cena ugradnje preparata Esperal

Cena ugradnje Esperal implanta u našoj klinici zavisi od mnogih faktora. Pacijent mora uputiti lekara koliko dugo i u kojim količinama je korišćen alkohol, a naši stručnjaci će takođe proceniti fizičko i psihološko stanje osobe koja je odlučila da se reši ove zavisnosti.

Za sve dodatne informacije na raspolaganju su Vam naši medicinski konsultanti, koji će Vas uputiti u proces lečenja i cenu istog.

Doktori

U klinici Dr Vorobjev rade vrhunski stručnjaci, čiji rad je cenjen širom Evrope i sveta. Potvrda za sjajan rad naših lekara došla je 2018. godine kada smo u Njujorku primili zlatnu nagradu za kvalitet, dok je 2020. godine naša klinika nagrađena Rose of Paracelsus nagradom.

Naši lekari svakodnevno rade na usavršavanju, a neretko posećuju sajmove i predavanja o lečenju alkoholizma, kako bi na najbolji mogući način pristupili pacijentu i rešavanju zavisnosti.

1. Lidija Đ.

„Moje Esperal iskustvo je neverovatno. Imala sam godinama problema sa alkoholom, a za kliniku Dr Vorobjev sam čula preko prijatelja, koji su mi preporučili lečenje baš ovde. Metode lečenja zavisnosti su savremene, lekari su veoma prijatni i sjajno rade svoj posao, a ja sam napokon rešila problem sa alkoholom koji sam imala više od 15 godina.“

2. Đorđe P.

„Nisam ni shvatao da imam problem sa alkoholom dok nisam zamalo umro. Tada sam odlučio da je dosta i na internetu pronašao kliniku Dr Vorobjev. Lekari su mi odmah objasnili kako bi izgledalo lečenje Esperal implantom, a moje Esperal iskustvo je zaista pozitivno. Slobodan sam čovek, hvala klinici Dr Vorobjev na svemu, sve preporuke.“

Popunite upitnike

Ukoliko imate specifično pitanje za nas o bolestima zavisnosti ili psihičkim poremećajima molimo Vas da popunite online formular kako bi Vam specijalisti bolnice Dr Vorobjev dali najbolje odgovore.