Blokator za alkohol Acamprosate

Alkoholizam je sve češća pojava u današnje vreme, posebno u svetu omladine, koja izuzetno rano počinje sa konzumacijom alkohola, a Akamprosat blokator i stručno osoblje klinike Dr Vorobjev Vam može pomoći da brzo i lako rešite problem zavisnosti od alkohola.

Šta je Akamprosat

Šta je Akamprosat?

Akamprosat je lek koji se najčešće koristi u borbi protiv alkoholizma. Ovaj medikament pomaže osobama koje pate od zavisnosti, tačnije onim osoba koje su prestale da konzumiraju alkohol i žele da ostanu suzdržane i izbegnu ponovno konzumiranje istog. Akamprosat dejstvo je takvo da deluje na hemijske procese u mozgu povezane sa alkoholom i na taj način pomaže pacijentu da se odupre želji ponovnog konzumiranja alkohola. Akamprosat lek za alkoholizam pomaže u održavanju ravnoteže hemijskih supstanci u mozgu koje su promenjene dugotrajnom upotrebom alkohola.

Akamprosat implantati u lečenju alkoholizma

Akamprosat implant je jedna od najčešće primene ovog medikamenta u lečenju od alkoholizma. Implanti se najčešće ugrađuju ispod kože i postepeno otpuštaju Akamprosat Kampral u organizam. Trajanje implanta je do nekoliko meseci, a tokom tog vremenskog perioda Akamprosat blokator pruža stabilnu dozu leka.

Ovakva metoda lečenja od alkoholizma ima prednost u odnosu na druge terapije, jer osigurava doslednu i konstantnu dostupnost leku što može biti izuzetno važno tokom lečenja ove vrste zavisnosti. Akamprosat implant se najčešće koristi kod pacijenta koji je već uspešno prošao kroz fazu detoksikacije, pa uz pomoć ovakve metode uspešno ostaje motivisan u suzdržavanju od alkohola.

Indikacije za ugradnju Akamprosat implantata

Akamprosat implant, tačnije ugradnja istog se razmatra u slučajevima kada postoji potreba za dugotrajnom stabilizacijom, kao i konstantnom podrškom u suzdržavanja od alkohola kod pacijenata koji se bore protiv zavisnosti od alkohola, a neki od tih slučajeva su:

• Dugotrajna stabilizacija posle detoksikacije
  • Pacijenti koji imaju problem sa pridržavanjem oralne terapije
  • Motivisani pacijenti

Kod pacijenata koji nisu uspeli da se izleče zavisnosti od alkohola, već mu se stalno vraćaju, često se pristupa metodi lečenja u kojoj se koristi Akamprosat blokator. Takođe, ova vrsta lečenja se koristi ponekad i posle uspešne faze detoksikacije kako bi se smanjili rizici od povratka alkoholu.

Konačna odluka o primeni ove terapije treba da se donese nakon detaljnih analiza, a u klinici Dr Vorovljev će se naši lekari pobrinuti da lečenje protekne u najboljem redu i da za svakog pacijenta naprave poseban plan odvikavanja kako bismo zajedno stigli do cilja i potpunog izlečenja!

Nuspojave Akamprosata

Akamprosat je lek koji pacijenti u većini slučajeva izuzetno dobro podnose, te retko dolazi do nekih neželjenih efekata. Međutim, kao i svaki medikament može izazvati određene nuspojave – fizičke, psihološke, kao i određene simptome ponašanja.

Izuzetno je bitno da pacijent čim primeti neke od dolenavedenih nuspojava kontaktira lekara, kako bi se sprečilo ostavljanje trajnih posledica po zdravlje.

Fizički simptomi

• Glavobolja
  • Mučnina
  • Bol u stomaku
  • Povraćanje
  • Vrtoglavica
  • Umor
  • Problemi sa spavanjem
  • Zatvor ili dijareja
  • Suva usta

Većina fizičkih simptoma koji se javljaju kao nuspojava korišćenja leka Akamprosat jesu vezane za probleme sa varenjem ili bola u glavi. Kod pacijenta mogu biti prisutni i samo neki od simptoma. Međutim, nije svako pojavljivanje jednog simptoma razlog za brigu, ali lekari naše klinike svakako preporučuju da se odmah prijavi bilo koja vrsta simptoma, kako bi se izbegle dugotrajne posledice.

• Anksioznost
  • Depresija
  • Promene raspoloženja
  • Povećana emocionalna osetljivost
  • Nedostatak motivacije

Pored fizičkih, veoma je moguće da se kao nuspojava jave i određeni psihološki simptomi. Kao što je to slučaj i u prethodnoj kategoriji, ne moraju svi simptomi biti prisutni, ali pojava i samo jednog psihološkog simptoma može biti veoma opasna.

• Promene u apetitu
  • Gubitak interesovanja za aktivnosti koje su ranije bile uživanje
  • Problemi sa koncentracijom
  • Povećanje ili smanjenje energije

Važno je napomenuti da ne moraju svi korisnici Akamprosata doživeti nuspojave, a neki od ovih simptoma mogu biti prolazni ili se mogu ublažiti tokom vremena dok se telo prilagođava leku. Takođe, neki simptomi mogu biti posledica i samog procesa detoksikacije od alkohola ili psiholoških izazova koji prate proces oporavka.

U slučaju da primetite bilo kakve neobične ili teške nuspojave, važno je da se posavetujete sa svojim lekarom, a u klinici Dr Vorobjev lekari su pacijentima uvek na raspolaganju kako bi proces skidanja sa alkohola bio uspešan.

Postupak korišćenja leka Akamprosat

Akamprosat se najčešće uzima oralno u obliku tableta koje treba progutati sa vodom. Lekari najčešće pacijentu prepišu uzimanje tablete tri puta dnevno uz obrok, kako bi se postigla stabilna koncentracija leka u krvi. Naravno, doza leka može varirati u zavisnosti od individualnih potreba pacijenta i zato je izuzetno važno da se lek ne uzima bez konsultovanja sa lekarom, kako ne bi došlo do nuspojava i neželjenih efekta.

Akamprosat se može uneti u organizam i putem implanta, koji se ugrađuju ispod kože i u telu ostaje i po nekoliko meseci. Konstantan nadzor lekara je u ovom slučaju neophodan, a na našoj klinici imate sve uslove kako bi alkohol postao prošlost!

Akamprosat implantat – kako vam može pomoći?

Akamprosat se, kao što smo već naglasili, može koristiti na više načina, ali jedna od najzastupljenijih metoda lečenja od alkoholizma jeste uz pomoć Akamprosat implantat. Međutim, važno je naglasiti da ovaj implant nije lek sam po sebi, a evo kako Akamprosat kalcium može pomoći u lečenju zavisnosti od alkohola.

• Stabilizacija nakon detoksikacije
  • Kontinuirana terapija
  • Smanjenje žudnje za alkoholom
  • Podrška dugoročnom oporavku

Nakon uspešne faze detoksikacije, Akamprosat može pomoći u održavanju suzdržavanja od alkohola – sprečava želju i žudnju za alkohol. Uz to, Akamprosat je veoma uspešan u stabilizaciji fizičkih i psiholoških simptoma koji mogu da se jave kao posledice skidanja sa alkohola.

Akamprosat preko implanta postepeno dospeva u organizam, što je velika prednost u slučaju da pacijent ne može, iz raznih razloga, da uzima oralno lek. Ovakva vrsta terapije je veoma uspešna, posebno kod pacijenata kod kojih postoji veliki rizik od vraćanja alkoholu i stvaranju zavisnosti.

Može li implantat za alkoholizam da izleči zavisnost?

Iako je Akamprosat dejstvo izuzetno pozitivno, ovaj medikament ne može samostalno da reši Vaš problem sa alkoholom. Da bi terapija Akamprosat implanta bila uspešna neophodno je da se implant kombinuje sa psihološkom podrškom, kao i podrškom porodice i okoline koja može biti ključan faktor na putu do potpunog izlečenja. Naravno, konačna uspešnost terapije zavisi od osobe do osobe, a u našoj klinici ćete imati konstantan nadzor svetski priznatih stručnjaka, kao i svakodnevnu podršku.

Efikasnost lečenja zavisnosti od alkohola lekom Akamprosat

Efikasnost lečenja zavisnosti od alkohola medikamentom Akamprosat je često tema istraživanja, koja su pokazala da ovaj lek zaista smanjuje želju za alkoholom, pomaže u održavanju apstinencije, a uz sve to se Akamprosat smatra poprilično sigurnim lekom, koji u retkim slučajevima dovodi do nekih nuspojava.

Dakle, Akamprosat može biti izuzetno koristan deo terapije, ali je jako bitno da se napravi individualni plan lečenja, uzimajući u obzir fizičko i mentalno stanje pacijenta, kao i koliko dugo se i u kojoj količini upotrebljava alkohol.

Uklanjanje Akamprosat implantata

Uklanjanje Akamprosat implanta neophodno je izvršiti pod medicinskim nadzorom. Proces uklanjanja Akamprosat implanta nije komplikovan i radi se u lokalnoj anesteziji. Lekar će, kada anestezija počne da deluje, napraviti mali rez i kroz njega ukloniti implant. Nakon procesa vađenja, izuzetno je bitno da pacijent bude pod medicinskim nadzorom, kako ne bi došlo do nekih nepredviđenih situacija. Može se desiti da lekar prepiše pacijentu neki drugi lek ili predloži neku drugu vrstu terapije, koja bi mu pomogla da se ne vrati alkoholu.

Cena ugradnje preparata Akamprosat

Cena ugradnje Akamprosat leka zavisi od raznih faktora – fizičkog i mentalnog zdravlja pacijenta, dužine i količine konzumacije alkohola, kao i sami troškova implanta. Za sve dodatne informacije možete kontaktirati kliniku, a naši medicinski konsultanti će Vam dati sve potrebne informacije kako biste što pre počeli sa lečenjem od alkoholizma.

Doktori

Medicinski tim klinike Dr Vorobljev svakodnevno radi na usavršavanju svog znanja, kako bi na najbolji mogući način pomogli pacijentima koji se bore protiv zavisnosti. Naši lekari su svetski priznati i važe za jedne od najboljih u ovoj grani medicine, što potvrđuje dobijanje zlatne nagrade za kvalitet u Njujorku 2018. godine, kao i dobijanje nagrade Rose of Paracelsus 2020. na sajmu u Briselu.

Patenti i sertikiti

Naši lekari često posećuju sajmove, a stečeno znanje koriste u lečenju pacijenata koji imaju problema sa alkoholizmom. Terapija Akamprosat lekom predstavlja jednu od najsavremenijih metoda lečenja ove vrste zavisnosti.

1. Nebojša P.

„Imao sam godinama problema sa alkoholom, ali nisam shvatao da sam zavsinik sve dok me žena nije napustila i povela dete sa sobom. Tada sam odlučio da moram što pre da se sredim, našao sam kliniku Dr Vorobjev na internetu i odmah sam zakazao tretman. Akamprosat implant i sjajni lekari ove klinike su me spasili, napokon sam onaj stari i alkohol je prošlost!“

2. Luka Đ.

„Alkohol sam prvi put probao sa 12 godina i već tada mi se mnogo dopao. Evo, 15 godina kasnije, došao sam do toga da od jutra do sutra pijem i nisam video problem u tome. Roditelji su, sa druge strane, videli da je što se kaže vrag odveo šalu i naterali su me da dođem u kliniku Dr Vorobjev. Od prvog dana na klinici, pa sve do poslednjeg sam imao sjajan tretman, lekari su odlični, uslovi takođe, a najvažnije je da sam uspeo da se skinem sa alkohola.“

Popunite upitnike

Ukoliko imate specifično pitanje za nas o bolestima zavisnosti ili psihičkim poremećajima molimo Vas da popunite online formular kako bi Vam specijalisti bolnice Dr Vorobjev dali najbolje odgovore.