Lečenje bolesti zavisnosti na klinici Dr Vorobjev – Strani mediji o nama

Lečenje bolesti zavisnosti

22/11/2023

Klinika Dr Vorobjev se nalazi u Zemunu, a već godinama se specijalizuje za lečenje bolesti zavisnosti. Naša ustanova je osnovana pre 18 godina, a za to vreme, više hiljada pojedinaca je uspelo da se izbori sa ovim opasnim oboljenjem. Primenom najnovijih terapija i uz pomoć tima lekara koji iza sebe imaju višegodišnje iskustvo u lečenju zavisnosti, moguće je izboriti se sa svim poteškoćama i vratiti se zdravom životu.

Posebnu pažnju pridajemo brzom uklanjanju neželjenih simptoma. Dok se telo čisti od toksičnih supstanci, pacijenti provode najveći deo terapije u stanju medicinski izazvanog sna. Na ovaj način, uklanjaju se svi tragovi krize u najkraćem mogućem roku.

Lečenje bolesti zavisnosti na klinici Dr Vorobjev - Strani mediji o nama

Ipak, eliminisanje želje za vraćanjem zavisnostima je element terapije koji nas izdvaja od drugih. Preko korišćenja medicinskih aparata i psihoterapija, naši pacijenti uspevaju da uklone sve negativne misli i posvete se postizanju potpunog oporavka. Čak i nakon izlaska sa klinike, članovi našeg medicinskog tima ostaju u kontaktu sa pacijentima tokom narednih godinu dana.

Kvalitetan rad i uspesi naše klinike su prepoznati i od strane internacionalnih medija i stručnih lica. Usled toga, ponosni smo dobitnici nagrade za kvalitet, koju smo osvojili na samitu u Njujorku 2018. godine.

Poslednja potvrda našeg kvaliteta ostvarena je preko razgovora koji je članica našeg tima zaposlenih, Jovana, dala španskom mediju Pronto Pro, koji se specijalizuje za pisanje o medicinskim temama. U daljem tekstu vam prenosimo dati intervju.

Klinika za lečenje bolesti zavisnosti Dr Vorobjev

Jovana u Španiji predstavlja kliniku Dr Vorobjev, specijalizovanu za detoksikaciju organizma od narkotika i lečenje bolesti zavisnosti. Jovana je rođena i odrasla u Srbiji, a filologiju je studirala na katedri za španski jezik i hispanske književnosti. Tokom studija, ljudi oko nje su komentarisali da će raditi u školskom sistemu kao profesor jezika. Medjutim, Jovana je oduvek znala da će strani jezik koristiti kao alat za rad, sve dok joj nije postalo jasno da ono što želi jeste pomagati onima kojima je to potrebno.

Klinika Dr Vorobjev posvećena je lečenju bolesti zavisnosti od benzodiazepina, opijata, psihostimulanata, alkohola i kockanja. Nalazi se u Beogradu, glavnom gradu Srbije i radi već 18 godina. Ova međunarodna klinika ima medicinski tim sastavljen od stručnjaka u oblasti lečenja zavisnosti. Većina pacijenata dolazi iz zemalja bivše Jugoslavije i Nemačke, ali tu si i Italijani, Francuzi, Grci, Španci, a pošle godine su imali 17 pacijenata iz Južne Amerike.

Lečenje bolesti zavisnosti na klinici Dr Vorobjev - Strani mediji o nama

Program lečenja uključuje prevoz od i do aerodroma, smeštaj s hranom, kao i prevodilačke usluge za one koji dolaze iz inostranstva. Pacijenti su smešteni u moderno opremljenim sobama, imaju pristup sefu, gde mogu ostaviti svoje dragocenost, a o njihovoj bezbednosti brine se dobro obučeni tim obezbeđenja. Tokom lečenja, dostupne su i usluge turističkih vodiča i okupacionih terapeuta koji su uz pacijente u njihovo slobodno vreme tokom odmora od procedura.

Uz dozvolu lekara, upoznaće vas sa Beogradom, glavnim gradom Srbije, u čijem centru možete posetiti muzej Nikole Tesle, Srbina koji je izumeo električnu energiju. Tim u kom Jovana radi, posvećen je prezentaciji tretmana zainteresovanim osobama. Članovi tima predstavljaju prvi kontakt potencijalnih pacijenata i njihovih porodica sa klinikom, s ciljem stvaranja neraskidive veze i uzajamnog poverenja.

Šta vas je na klinici podstaklo da ponudite terapije za detoksikaciju i lečenje zavisnosti od svih vrsta narkotika? Kako se odnosite prema ljudima koji dolaze u vaš centar, tražeći pomoć kako bi rešili svoje probleme?

Problem zloupotrebe narkotika javlja se svuda po svetu i zato smo doneli odluku da prvenstveno uspostavimo kliniku specijalizovanu za fizičku detoksikaciju. Zatim smo, tokom prvih godina rada, proširili program i razvili opsežne tretmane usmerene na svaku od supstanci u upotrebi, bez zanemarivanja psihičke zavisnosti kao sastavnog dela bolesti.

Lečenje bolesti zavisnosti na klinici Dr Vorobjev - Strani mediji o nama

Lečenje koje pružamo našim pacijentimana prvenstveno se odlikuje humanim pristupom. Značajan broj klinika širom Evrope zabranjuje upotrebu interneta, društvenih mreža, korišćenje mobilnih telefona, dolaske u posete pacijentima, što na našoj klinici nije slučaj.

Koji je ključni deo vašeg radnog tima? Postoji li neki element koji nikada ne sme izostati u detoksikacijskoj terapiji i zašto?

Tim koji se sastoji od lekara i drugih medicinskih radnika predstavlja našu najveću prednost. Ono što nikako ne sme izostati je tretman psihostabilizacije koji može biti izuzetno kompleksan. Iz tog razloga smo odlučili da produžimo tretmane na godinu dana. Pacijenti mogu provesti do 45 dana u bolnici, nakon čega sledi faza ambulantnog lečenja s redovnim mesečnim pregledima.

Koje supstance stvaraju najveću zavisnost? U kojim slučajevima preporučujete upotrebu terapije antagonistima i zašto?

Zavisnost je vrlo individualno pitanje. Ono što je pacijentima zajedničko je to što je većina počela upotrebom marihuane. Zato je nazivamo inicijalnom drogom. Teško je izdvojiti najopasniji narkotik, budući da nivo zavisnosti zavisi od dužine konzumacije, dnevnih doza, ali pre svega od mentalnog i psihičkog sklopa svakog od nas ponaosob. Ono što mogu reći je da su sintetski opijati komplikovaniji kada je u pitanju fizička detoksikacija. Terapija antagonistima/blokatorima preporučuje se u prvim mesecima resocijalizacije, odnosno u prvim mesecima nakon hospitalizacije.

Kolika je uspešnost vaših tretmana? Koliko vremena je potrebno vašim pacijentima da prevazidju zavisnost o supstancama? Kako možemo zatražiti više informacija o vašim uslugama?

Procenat uspeha zavisi od supstance koja se koristi. Opšta stopa uspešnosti potpunog izlečenja postignuta našim tretmanima iznosi 85%. Uz godinu dana lečenja i pridržavanjem redovnih datuma kontrola, kao i uz poštovanje svih preporuka rehabilitacije i resocijalizacije, moguće je ostvariti potpuni oporavak.

Lečenje bolesti zavisnosti

Dostupni smo za sva vaša pitanja i nedoumice putem poziva, sms-a WhatsApp-a i Viber-a na +38162256162 i +38163247777. Vaši saveznici u borbi protiv zavisnosti od narkotika!

Klinika Dr Vorobjev u Beogradu, glavnom gradu Srbije, svetski je poznata po visokoj stopi uspeha koju postiže svojim individualnim pristupom lečenju. U Španiji je moguće kontaktirati kliniku preko Jovane, govornice španskog jezika koja objašnjava procese potrebne za započinjanje lečenja na ovoj klinici i pruža zavisniku pomoć koja će mu vratiti kontrolu nad životom.

Ukoliko želite da dobijete dodatne informacije o lečenjima koja nudimo, kontaktirajte sa nama, a mi ćemo vam pomoći da se izborite sa ovim oboljenjem i vratite se srećnom životu.

Objavljeno 22/11/2023
Tim Dr Vorobjev Klinike