• Srpski jezik
Postavite nam pitanje:
Posetite nas: Sremskih Boraca 2E, Beograd, Zemun - Srbija

Lečenje bolesti zavisnosti pomoću Ibogaina

Lečenje bolesti zavisnosti pomoću Ibogaina pruža najbolje rezultate.

Savremeno društvo donelo je velike promene i neočekivane odnose u različitim društveno-ekonomskim sredinama. Brojne obaveze i stalni pritisak za dokazivanjem na poslu i u društvu doprineli su konstantnoj izloženosti stresu, ali i otuđenosti među ljudima. Nekada harmonična zajednica pokazuje znake nestabilnosti i loše komunikacije, pa zloupotreba tableta i alkoholizam u porodici više nisu retka pojava, dok je razvoj tehnike doprineo lansiranju novih, sintetičkih droga, koje su zbog povoljne cene postale svima dostupne. Takođe, doba interneta i mobilnih telefona stvorilo je nove oblike bolesti zavisnosti.

Nažalost, istraživanja pokazuju tendenciju rasta bolesti zavisnosti, naročito kod mlađih generacija. S obzirom da je u pitanju ozbiljan društveni i medicinski problem globalnog nivoa, klinika Dr Vorobjev vam skreće pažnju na značaj koji ima lečenje bolesti zavisnosti pomoću Ibogaina.

Uzroci koji dovode do bolesti zavisnosti

Zavisnost od psihoaktivnih supstanci gotovo uvek vodi u ponor, udaljava od porodice, narušava odnose u društvu i kao takva zahteva lečenje od strane stručnih lica.

Bez obzira na vrstu bolesti zavisnosti, faktori za njihov nastanak se dele u 3 grupe.

Lečenje bolesti zavisnosti pomoću Ibogaina

Porodično okruženje je ključno za razvoj problema. Naime, ukoliko su alkoholizam, zloupotreba supstanci ili, pak, zavisnost od kocke prisutni kod nekog člana, velika je verovatnoća da će se oni preneti i na decu. Prema istraživanju čak 2/3 dece iz ovakvih porodica razviju isto ponašanje kao roditelji. Međutim, i nedostatak komunikacije kao i nerešavanje problema sa decom mogu da odvedu u bolesti zavisnosti.

Pored porodice, i društveni faktori imaju veliki uticaj za nastanak. Oni se, pre svega, vezuju za tinejdžersko doba, kada su deca najosetljivija i najpodložnija negativnim uticajima sredine. Međutim, ekonomska kriza, siromaštvo, društvena izolovanost, kao i pojedina društvena pravila sa kojima osoba ne može da se “nosi” mogu da budu uzrok nastanka problema i u zrelim godinama.

Treba imati u vidu da na pojavu nekih vrsta zavisnosti u značajnoj meri utiču i same karakteristike pojedinca, kao treća grupa faktora.

Kada je neophodno lečenje bolesti zavisnosti pomoću Ibogaina?

Bez obzira o kojoj je zavisnosti reč, simptomi koje pacijent pokazuje su isti. Česte i nagle promena raspoloženja su prvi znak koji odaje postojanje problema. Njih obično prate i promene u težini, promene u energija, problemi sa snom.

Bolesti zavisnosti prate i promene društva, hitni, neobjašnjivi izlasci iz kuće, ali i izolacija i povlačenje u sebe.

Lečenje bolesti zavisnosti pomoću Ibogaina je najefikasnija metoda za otklanjanje psihičkog aspekta problema.

Da biste se suočili sa problemom mora da postoji motivacija. U mnogim slučajevima, čak i kada započnu lečenje, pacijenti ubrzo odustaju i vraćaju se starim navikama.

Prvi korak jeste detoksikacija. Ona podrazumeva poseban tretman kojim se ubrzava izbacivanje adiktivne supstance iz organizma i ublažava apstinencijalna kriza. Pacijenti smatraju da je ovim lečenje završeno. Zapravo, uspostavljanje fizičke apsinencije je osnova za lečenje psihe i rad na promeni ponašanja.

U tom delu značajnu ulogu ima lečenje bolesti zavisnosti pomoću Ibogaina. Ova terapija omogućava promenu percepcije pacijenta, blokirajući receptore u mozgu koji izazivaju zavisnost. Na taj način osoba  sagledava svoj život iz drugog ugla i postaje svestan opasnosti od posledica zavisnosti. Ujedno, procedura obezbeđuje suočavanje sa potisnutim uzrokom koji je doveo do razvoja bolesti zavisnosti.

Samostalno lečenje bolesti zavisnosti pomoću Ibogaina je veoma opasno

Ibogain se mora upotrebljavati u kontrolisanim uslovima. U suprotnom, ukoliko se unese veća doza ili Ibogain sumnjivog porekla može da izazove opasne vizije i teške poremećaje. Nije isključeno da osobe koje same pokušavaju lečenje narkomanije u jednom trenutku pored Ibogaina uzmu neku od psihoaktivnih supstanci, što može dovesti do fatalnih posledica.

Lečenje bolesti zavisnosti pomoću Ibogaina

Upravo zbog toga lečenje zavisnosti Ibogainom na klinici Dr Vorobjev je medicinski provereno. Odnosno, koristi se isključivo prirodni Ibogain, a plan procedure je individualan. Ne samo da terapija obuhvata stalni nadzor od strane lekara specijalista, već i psihologa koji pomažu zavisniku da se vrati normalnom životu.

Čak i kada se lečenje bolesti zavisnosti pomoću Ibogaina završi, psihoterapijski rad našeg stručnog tima se nastavlja redovnim kontaktom i kontrolama kako bi se pružila podrška i pomoć pacijentu u eventulnim teškim trenucima.

Previous ArticleNext Article

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *